9.4.2025

REKRY: Osa-aikainen taloushallinnon assistentti

Osa-aikainen taloushallinnon assistentti – Pirkkala

Etsimme osa-aikaista taloushallinnon assistenttia vahvistamaan tiimiämme Pirkkalan toimipisteelle! Tässä roolissa pääset osaksi mukavaa työyhteisöä ja saat arvokasta kokemusta taloushallinnon monipuolisista tehtävistä. Työhön kuuluu mm. ostolaskujen käsittelyä ja maksatuksesta sekä hoidat avustavia kirjanpidon tehtäviä. Lisäksi osallistut ERP-projektiin avustamalla uuden järjestelmän käyttöönotossa ja kehityksessä. Työ painottuu syksyllä toiminnanohjausjärjestelmän testaukseen.

Odotamme sinulta

✅ Kiinnostusta ja ymmärrystä taloushallinnon tehtävistä – soveltuva koulutus katsotaan eduksi
✅ Kiinnostusta toiminnanohjausjärjestelmistä
✅ Oma-aloitteisuutta ja joustavuutta
✅ Hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja
✅ Suomen kielen taitoa sekä kykyä työskennellä myös englanniksi

Tarjoamme sinulle

✨ Mahdollisuuden itsenäiseen työskentelyyn ja osittaiseen etätyöhön
💰 Palkka: 13–15 €/tunti

Työn kesto ja tuntimäärä

📌 Määräaikainen työsuhde 28.2.2026 asti
📌 Osa-aikainen, työmäärä 7,5–15 tuntia viikossa
📌 Kesä-elokuussa työaika noin 30 tuntia viikossa
📌 Joustava työaika, josta voidaan sopia tarpeen mukaan

Aloitamme haastattelut jo hakuprosessin aikana, joten lähetäthän hakemuksesi ja CV:n mahdollisimman pian osoitteeseen rekry@mtcflextek.fi, kuitenkin viimeistään 24.4.2025.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kaisa Kemppinen sekä Tiia Suokas, klo 10–14, puh. 0290300127.